
Són de Toledo i dissenyen motos plenes de passió i exclusivitat: ja a YouTube
La història d'aquesta insígnia està marcada per una visió agosarada
L'objectiu és ambiciós. Res menys que transformar el món de la motocicleta artesanal des de Toledo cap al món.
Encara que tot va començar el 1998, l'impuls inicial va ser resultat d'un moment anterior. Un contratemps sense el qual, potser, no hauria existit aquesta aventura.
El seu fundador va patir un accident en moto i la seva família li va prohibir tornar a muntar-hi. El seu procés de recuperació va ser el catalitzador per desenvolupar la passió d'Emiliano López-Cano. El projecte final va aconseguir fusionar disseny, artesania i innovació.

Aquest va ser l'origen de Dragon TT, firma radicada a Illescas (Toledo). En el seu primer treball, va reinventar una Suzuki GSX 600F de 1989 per crear un model propi: el Dragon TT 600.
Aquesta primera interpretació va ser més que una personalització. Es tracta d'una declaració d'intencions.
Va ser l'inici d'una manera diferent d'entendre la motocicleta, basada en la identitat, la proposta estètica i el valor afegit per al pilot.
Un món de preparacions especials
Aquesta creació va segellar els fonaments del projecte. Avui dia, Dragon TT no només personalitza, sinó que també fabrica motocicletes noves, prototips únics i accessoris.

La seva oferta inclou models de producció limitada pensats com a objectes de desig i emoció. Cada preparació està concebuda per despertar passió i connexió amb qui les condueix.
Entre les seves creacions més memorables i avançades hi ha l'Atila 1000R. És un prototip dissenyat el 2007, però presentat oficialment el 2010 durant una mostra a Milà.

Es pot dir que va ser un treball avançat al seu temps. La seva estètica i mecànica demostraven que Dragon TT volia redefinir els límits de l'estil i la funcionalitat. L'experiència d'Emiliano desenvolupada en equips de MotoGP ha estat fonamental.
Un altre projecte singular és l'Oxymoron. S'aixeca com un concepte modular amb capacitat per allotjar motors de combustió, híbrids o elèctrics.
És una novetat mundial. Aquí Dragon TT mostra la seva capacitat per avançar-se al futur, explorant camins híbrids per al transport individual.
A més, amb solucions que salvaran vides. Ja disposen de la patent per a 3 i 4 rodes.

Aquesta constant recerca per la innovació té les seves pròpies arrels. El treball d'Emiliano integrat en equips de MotoGP hi té molt a veure.
El millor canal per emocionar-se amb DragonTT
Recentment, DragonTT ha estrenat canal de Youtube. Hi podràs trobar les seves propostes més innovadores.
I descobrir que no només es limiten al món de la moto. Perquè també estan involucrats en el dels cotxes i els avions.
BATMOTO BY DRAGONTT. ¿COMO SE FABRICA?
El seu darrer projecte s'anomenarà ZEUS 1300 i pren la base d'una Suzuki Hayabusa. Dragon TT no és un taller tradicional.
És un laboratori creatiu i tècnic on cada motocicleta, cada model, neix d'una idea i s'executa amb precisió artesanal.

La seva filosofia és clara: dissenyar motos que expressin, que emocionin i que projectin una identitat singular. I tot això més enllà de qualsevol estàndard industrial.
Això implica que cada traç del xassís, cada component i cada acabat respon a una visió de formes útils, belles i amb caràcter.
Un llegat toledà amb impacte global
Des de les seves primeres creacions fins als models conceptuals actuals, Dragon TT ha teixit un llegat que transcendeix geografies. Són creacions que formen part de l'ADN cultural motard artesanal, amb base toledana, però capaces d'enamorar més enllà de les seves fronteres.

Cada model evoca compromís amb el disseny, la innovació i la personalitat. Una aposta per construir cultura motociclista des de l'artesanal, l'útil i l'estètic.
La seva identitat resideix en el disseny ple de sentit i sentiment. I en una manera d'entendre la motocicleta com un vehicle d'expressió, tècnica i art.
Més notícies: