
3 poderoses raons d’aquesta moto trail: la gran oportunitat per al carnet A2
El segment de les motos trail està d'enhorabona. Aquí tens una de les raons per les quals val la pena comprar-ne una..
Les motos trail són tendència i una marca com Benelli ho ha interpretat a la perfecció amb una de les seves estrelles: la TRK 702 X.
Una moto dissenyada i produïda per aportar el millor de si mateixa en plena aventura motociclista. Si aquesta és la teva preferència, para atenció.
Perquè la seva oferta no et deixarà indiferent, si de veritat vols estalviar en la compra de la teva pròxima moto "on-off".
IMAGEN
3 poderoses raons per a la seva compra.
Benelli incentiva la compra de la seva TRK 702 X amb una promoció que, per començar, rebaixa el seu preu de venda al públic en 500 euros.
D'aquesta manera, el PVP recomanat de la versió amb potència lliure ascendeix ara a 7.590 € (8.090 € sense promoció).
Per la seva banda, el PVP recomanat de la versió limitable per a l'A2 se situa en 7.290 € (7.790 € sense promoció).
IMAGEN
Però encara ens queden dos arguments més per pensar a adquirir aquesta creació xinesa de disseny italià, a saber...
D'una banda, podràs fer-te amb els serveis del top case SHAD TR55, ancoratge i graella inclosos gratis (el seu valor és de 698,33 euros).
I hi ha més, perquè si t'agrada viatjar tindràs al teu abast alforges laterals SHAD TR40 per 312,5 €, sent el seu preu 625 €.
Amb el suport de Benelli.
Encara ens queda un altre argument de compra amb el seu pes específic, ja que suposa el suport de Benelli al client.
En aquest cas, la marca ha decidit oferir una garantia oficial amb una cobertura total de 5 anys, estenent-ne dos més a l'oferta per llei.
Es tracta d'una de les millors formes d'aportar confiança i serenitat a través del suport al motorista en els problemes que puguin sorgir durant un llarg període de temps.
IMAGEN
Podràs triar la teva TRK 702 X entre tres tonalitats diferents, així com la versió limitable i la de potència lliure.
En aquest darrer cas, la declarada per Benelli ascendeix a 68 CV a 8.000 rpm, amb un parell de 70 Nm a 6.000 rpm.
Amb 140 mm i 170 mm de recorregut al tren davanter i posterior de la suspensió, l'aventura està servida en safata. Tria quan començar.
Més notícies: