
Les millors motos esportives per al carnet A2: que comenci la marxa
Les millors motos esportives per al carnet A2 ens fan desitjar les grans protagonistes. Tot arribarà. De moment, fixa't en les següents
Les millors motos esportives per al carnet A2 tenen la missió de fer-nos desitjar les de major cilindrada i potència.
Paciència, perquè tot arriba, i quina millor manera de formar-te que pilotant els models limitats per a aquest carnet.
Atenció, perquè aquí tractarem sobre les motos esportives del carnet A2 que no requereixen limitació de potència.
Queden, per tant, les de «força lliure» fora d'aquest contingut. Per les seves qualitats, les que aquí apareixen seran les més aptes.

Preparades per al seu fi
Lleugeres i, per això, molt fàcils de pilotar, obtindràs la confiança necessària per desenvolupar les teves dots i habilitats als comandaments de motos fiables.
Properes i amb la fisonomia de les que gaudiràs d'aquí a un parell d'anys, quan hi arribis, t'adonaràs que el bàsic ja ho tens adquirit.
I que, a més, ho has fet de la manera més senzilla i intuïtiva possible, amb motos tremendament divertides.
Així són les motos sport per al carnet A2

1. Aprilia RS 457
Se t'acut millor manera que aprendre a fer els teus primers passos amb una moto esportiva als comandaments de l'Aprilia RS 457, una rèplica de la Campiona del Món?
Amb tot just 175 kg, estètica adaptada de les RSV i un nou motor que promet el millor, es mostra com una veritable escola de campions.

2. CFMOTO 450SR
L'anterior impuls atorgat per KTM AG a CFMOTO l'ha portat a preparar una petita gran esportiva per al carnet A2.
S'uneix al club de models amb motor twin paral·lel i xassís multitubular d'acer, equipada amb suspensions i frens sobrats per a les seves prestacions.
El seu rendiment encara està per veure i provar. La CFMOTO 450SR no arriba a la barrera dels 6.000 euros.

3. Honda CBR500R
La Honda CBR500R és tot un clàssic del nostre mercat.
En realitat, i a la vista dels resultats en competició, la CBR per al carnet A2 és més una sport-turisme que una esportiva nata.
Això es tradueix en un pes una mica elevat respecte al de la competència.
El preu tampoc ajuda, encara que la veritat és que el seu equipament és dels més complets de la categoria.

4. Kawasaki Ninja 500 SE
Poques marques com Kawasaki han sabut concentrar tot el potencial d'aquesta categoria per posar sobre l'asfalt una moto capdavantera.
I no només als circuits del WSSP300, sinó també a les botigues.
La màxima expressió de la saga Ninja 500 la trobem en la versió SE.
En tot cas, també pots començar amb la unitat d'accés, és a dir, la Kawasaki Ninja 500.

5. KTM RC 390
En la seva etapa recent, KTM ha pres com a bandera això de fer la guerra pel seu compte.
El millor és que els resultats l'estan acompanyant en pràcticament tots els fronts en què pren part.
En WSSP300 és l'única monocilíndrica i, tanmateix, és capaç de situar-se al capdavant i guanyar curses davant de totes les twin de la graella.
La KTM RC 390 és una esportiva irreverent. Li ve de família.

6. Yamaha YZF-R3
Yamaha és una altra de les marques que ha apostat amb enorme èxit pel mercat de les esportives lleugeres per al carnet A2.
La Yamaha YZF-R3 ha demostrat la seva vàlua en pista, així com en els canals comercials.
La seva darrera renovació li va permetre avançar molts enters en la part cicle i instrumentació.
Més notícies: