
La primera moto elèctrica del número 1 ja circula per carrers i carreteres
La marca líder del mercat revela imatges inèdites en acció de la seva primera moto elèctrica que no és un escúter
És un dels models més esperats. La firma número u del món ja ha anunciat la seva entrada en el segment de les motos elèctriques d’altes prestacions.
I ara veiem el resultat gairebé final. Les imatges en acció confirmen les expectatives.
La Honda EV FUN Concept ja està rodant per carreteres i carrers europeus. No es tracta d’un simple prototip. És la primera gran motocicleta elèctrica de la marca, concebuda amb la clara intenció de mantenir intacta l’essència emocional que defineix Honda.

Aquesta moto conceptual va irrompre per primera vegada a l’escena a l’EICMA 2024. Aleshores va despertar gran interès pel seu plantejament.
Es tracta d’una naked elèctrica de mida mitjana, amb bateria fixa i sistema de càrrega ràpida CCS2. És el mateix estàndard que regna en el sector de l’automòbil. Tecnologia, sí, però amb un enfocament que busca el plaer irrenunciable de pilotar una moto.
Un projecte Honda que arriba a la seva meta
Darrere d’aquest projecte hi ha la figura de Masatsugu Tanaka. Un enginyer amb més de 20 anys a Honda que avalen la seva trajectòria.

N’hi ha prou de repassar el seu historial per entendre per què li van confiar aquest desafiament. Ell va ser peça clau en la posada a punt de models icònics. Són seves les memorables CBR600F, CBR1000RR Fireblade o la Gold Wing.
La seva tasca sempre ha estat perfeccionar-ne les qualitats dinàmiques. Després, com a líder de grans projectes, va signar desenvolupaments de la talla de la VFR1200F, la CrossTourer o la imponent Africa Twin.
L’any 2022, la seva experiència va canviar de terreny. Va entrar de ple en l’electrificació sense perdre de vista l’essència d’una moto divertida.

Sigueix el vent
El concepte que defineix aquest model és tan evocador com la seva missió: “Sigueix el vent”. I no és un eslògan buit.
La Honda EV FUN Concept promet aquesta sensació de lleugeresa i connexió total entre pilot i màquina. I ho farà amb la suavitat i el silenci propis d’un elèctric. Però sense renunciar al caràcter que tot motorista espera en obrir el puny dret.
Tanaka ho explica clar: “Hem aplicat tot el que hem après en motors de combustió a aquest nou camí. Volem una moto emocionant, fiable i pensada per al dia a dia”.

Per això han provat el model a fons en carreteres europees, l’hàbitat natural de qui en gaudirà. S’analitza des de la gestió de la càrrega fins a l’ergonomia i la resposta dinàmica.
Cada detall ha estat polit perquè aquesta Honda no només compleixi, sinó que emocioni. El resultat? Una naked que apunta a convertir-se en el referent elèctric de la marca.

Així mateix, s’erigeix com a avançament del que està per venir a Honda. El seu objectiu són motos sense emissions, però amb l’ADN esportiu i passional que ha marcat generacions.
El vent elèctric és cada cop més a prop de bufar fort a les nostres carreteres.
Més notícies: