
Són motos amb DNI espanyol per al carnet de cotxe: et porten directament als EUA
Des de que es van presentar el 2017, aquestes custom s'han convertit en peces clau de la firma espanyola
No és casual l’èxit de les cruiser de la marca catalana. Es deu a la seva silueta inconfusible, el seu caràcter proper i la seva ajustada relació entre estil, prestacions i preu.
Tot això les ha elevat a la categoria de supervendes.
El 2025, la saga Rockster torna als concessionaris Macbor amb una evolució silenciosa però ferma. Entre elles destaquen més motor, més seguretat i més presència.

Han estat dissenyades a Barcelona amb aquest pols entre tradició i modernitat que caracteritza la firma. Les noves Rockster 125 EVO i Rockster Flat 125 EVO es consoliden com unes de les custom d’accés més completes del mercat. No és només qüestió d’estètica: hi ha contingut darrere de les formes.
Les sigles EVO com a declaració d’intencions
El nou propulsor d’aquestes EVO creix en xifres sense trair la noblesa que les ha fet cèlebres. El monocilíndric refrigerat per aire arriba ara als 9 kW (12,2 CV), un 28 % més que el seu antecessor.
S’aconsegueix gràcies en part a la incorporació d’un capçal de 4 vàlvules que millora el lliurament a tot el règim. El parell assoleix els 9,9 Nm a 8.000 rpm, el just per moure’s amb solvència tant a ciutat com en vies obertes.

En l’estructural, les Macbor Rockster mantenen el tipus amb una forquilla hidràulica de 37 mm i un doble amortidor posterior. Aquests últims compten amb dipòsit de gas independent.
La gran novetat en aquest apartat arriba amb el sistema de frens. Compta amb discos de 267 mm davant i 240 mm darrere. Estan assistits per un ABS de doble canal.
Tecnologia a l’oposat del classicisme
Macbor ha sabut introduir tecnologia útil sense trencar l’harmonia estètica. Així es declara en el seu fanal rodó amb llum diürna i il·luminació Full LED.

Incorpora un quadre LCD emmarcat en bisell cromat que posa al dia aquesta parella sense trair la seva ànima.
La Rockster 125 EVO manté el seu ADN clàssic, amb seient “vespa”, manillar alt, respatller per al passatger i plataforma per als peus. En canvi, la Flat aposta per una línia més baixa i neta. Inclou manillar pla, estreps esportius i aire de “roadster” contemporani.

Totes dues edicions estan disponibles des de 2.499 € (Rockster) i 2.599 € (Flat). I en diversos colors, Macbor torna a demostrar que l’autenticitat no està renyida amb l’accessibilitat.
Són motos fetes per a qui valora més l’estil que el postureig, i el contingut per damunt de l’artifici.
Més notícies: