
Així és la màgia de Royal Enfield i el seu tribut a la cultura motociclista més salvatge
Ets clàssic però salvatge? Aquí tens el tribut que Royal Enfield ha llançat a la cultura motociclista de Goa dels anys setanta
Royal Enfield, marca d'origen britànic, s'ha inspirat en la icònica cultura motociclista de Goa de les dècades dels 70 i 80.
Impregnada del seu esperit, ha llançat la Royal Enfield Goan Classic 350 a Europa.

Es tracta d'una moto amb reminiscències bobber que celebra l'esperit lliure i el desig de trencar amb les convencions de l'època.
La Goan Classic 350 és un homenatge al calidoscopi de formes d'expressió personal que van iniciar una cultura motociclista única: la de Goa.
És filla del corrent anàrquic que sorgí a Goa a les dècades dels 70 i 80. Una moto hippie sota el sol, en perpètua recerca de l'autodescobriment i l'autoliberació.
Fusió de corrents
Cada traç de la RE Goan Classic està inspirat en les creacions sense artificis dels fabricants de models custom de Goa.
Eren motos en què es fusionava l'esperit d'una bobber amb la sensació de llibertat que es respirava durant aquelles esplendoroses dècades.
Preus, ofertes, fitxes tècniques i imatges de TOTS ELS MODELS DE MOTOS I SCOOTERS del mercat
Alguns dels seus particulars detalls a tot allò els trobem en el parafang clàssic, manillar «ape hanger», seient baix o la silueta posterior.
Són detalls que testimonien l'esperit que movia els motoristes d'aleshores a prescindir de tot el que no fos necessari perquè les seves motos reflectissin la seva personalitat.

Aquesta moto d'ADN bobber es caracteritza, a més, per un seient monoplaza flotant, pneumàtics de banda blanca i llandes de radis.
Motor de tall clàssic
El motor monocilíndric de 349 cc amb refrigeració aire-oli es defineix per mostrar una personalitat molt d'acord amb aquest moviment.
Aquest propulsor ha estat calibrat per oferir unes prestacions suaus i tranquil·les, pensades per a la relaxació de la conducció bobber.
Fins i tot el canvi de 5 relacions contribueix al fet que cada trajecte sigui un viatge de plaer i relax.
Suspensions sense estrès
El seu xassís doble bressol aporta una conducció tranquil·la i harmoniosa sobre qualsevol carretera, amb suspensions senzilles mitjançant doble amortidor posterior.
Com diem, les llandes de radis creuats i cerclat vermell són d'alumini; admeten pneumàtics sense cambra, aplegant classicisme i practicitat.
Com no, la posició de conducció és relaxada i posseeix comandaments al peu a mitja alçada i un manillar en consonància amb el seu estil.

Aquesta especialíssima Royal Enfield inclou un seient de l'acompanyant que es munta cargolat per escollir entre l'opció monoplaza o biplaza.
La instrumentació disposa d'indicador de la marxa engranada, sistema de navegació Tripper Pod i accessible port de càrrega USB-C.
No hi falta equip d'il·luminació LED i altres detalls de destacada qualitat, com els interruptors d'alumini.
Exclusivitat europea
Està disponible a Europa amb una edició limitada en Trip Teal, color inspirat en els patrons únics d'una mandala, amb tons vius que contrasten el taronja amb el verd blavós.

Destaquen alhora els detalls cromats i silenciosos amb tall diagonal, que li donen un inconfusible aspecte bobber. El seu preu és de 5.287 euros.
Si busques una personalització encara més profunda, existeix una gamma d'accessoris originals exclusius amb marcada inspiració bobber.
Més notícies: