
Confirmat: ja arriba l’esperat maxiscooter de 3 rodes d’una marca “top”
Scooter de gran cilindrada i tres rodes que es va fer públic el 2021 i que ara s’estrena, a més, amb un nou cognom
Ha finalitzat l'espera. A partir de finals d'aquest any hi haurà scooters de tres rodes de quatre marques diferents.
Fins ara, el 2025 estaven presents al mercat versions de la pionera Piaggio, de Peugeot i de Yamaha. Ara s'hi afegeix la d'una altra de les grans firmes del mercat. Ja va presentar la versió definitiva al passat Saló EICMA de Milà 2024.
KYMCO ha confirmat la comercialització del CV3 575. Està prevista per al novembre d'aquest any.

S'assenyala així l'inici de la comercialització europea d'aquesta nova generació del maxiscooter de tres rodes.
La revelació ha anat a càrrec d'Ernesto Ko, president de la marca a Espanya. Segons les seves paraules, “aquest model combina innovació tecnològica, esportivitat, aplom i una notable dosi de sofisticació”.
Aquest primer scooter de tres rodes de KYMCO derivarà del llinatge esportiu bicilíndric de l'AK 550. L'essència del nou KYMCO CV3 575 es basa en un enfocament dual: esportivitat i estabilitat sense concessions.

El plantejament de KYMCO aposta per una geometria de xassís innovador, motor potent i suspensions que garanteixen un comportament a la seva alçada, ideal tant per a carreteres sinuoses com per a desplaçaments urbans.
L'afirmació de ser “esportiu, de molt altes prestacions, sofisticat, amb aplom, robust...” no és retòrica. Sintetitza la transformació d'una base anunciada cap a una edició polida i eficaç.
Un paradigma dins dels scooters de tres rodes
El KYMCO CV3 original va revolucionar el segment en oferir motorizació bicilíndrica d'origen AK 550.
D'aquest pren funcionalitats prèmium com modes de resposta o plataforma "Multi Fit" per a accessoris. També una estètica esportiva i versàtil per al carnet B convalidat.

Aquesta combinació de polivalència, tecnologia i identitat estètica serà ara elevada a una dimensió superior en el KYMCO CV3 575.
Aquest tres rodes no només continua el llegat del primer tricicle anunciat per KYMCO fa quatre anys. Promet ser la seva versió més notable i elegant.
Comptarà amb tots els trets que van fer de l'original una opció diferenciada.
S'ha posat especial èmfasi en el disseny del xassís, l'equilibri motor-suspensió i la cura en les proporcions. Tot això confirma que som davant d'una nova era en el terreny dels scooters de tres rodes.

Com és habitual a KYMCO, és molt probable que el nou model compti amb exclusivitats al mercat espanyol. Ja sigui per acabats, colors o posada a punt d'algun dels seus components tècnics.
Encara queda per anunciar-se el preu. Tanmateix, analitzant l'estratègia seguida en els últims llançaments de la marca taiwanesa, serà més que competitiu.
Més notícies: