
La nova moto trail per al carnet A2 i retro de la mà d’una firma mítica
La Triumph Scrambler 400 XC neix com una trail autèntica al cor del segment de mitjana cilindrada
Com a firma centenària, la marca anglesa Triumph recupera el pols original de l'esperit scrambler amb una proposta adreçada al carnet A2. I ho fa amb la inspiració de l'emblemàtica Scrambler 1200 XC.
La nova Triumph Scrambler 400 XC és una trail compacta que no es limita a imitar el passat, sinó que reinterpreta el concepte des del disseny i la funcionalitat real. Es presenta capaç d'afrontar camins off-road amb la solvència tècnica d'una trail, però sense trair un caràcter rebel i urbà.
Preus, ofertes, fitxes tècniques i imatges de TOTES LES MOTOS TRIUMPH PER AL CARNET A2
Sota la seva silueta clàssica en mode Hinckley, la Triumph Scrambler 400 XC incorpora un xassís desenvolupat específicament per al seu ús mixt. Les suspensions compten amb forquilla invertida i un recorregut de 150 mm a ambdós eixos. Es busca així un equilibri entre el confort a carretera i la resistència fora d'ella.

La llanda davantera de 19” i la posterior de 17” estan signades ambdues per Excel. Estan dotades de radis laterals i pneumàtics Metzeler tubeless d'ús mixt. Tot això confirma la seva vocació real per a tot tipus de terrenys.
Motor i electrònica de primer nivell a la Triumph Scrambler 400 XC
El motor, un monocilíndric de 398 cc desenvolupat per Triumph, lliura 40 CV a 8.000 rpm i 37,5 Nm de parell màxim a 6.500 rpm. Per tant, apte per al carnet A2. Com totes les “mono” Triumph, està fabricat per Bajaj sota les especificacions dels britànics.
Com en el cas de les Speed 400 i Scrambler 400 X, destaca per la seva resposta immediata, empenta constant des de baix i lliurament net. La seva electrònica confia en una centraleta Bosch i compta amb accelerador electrònic, control de tracció desconnectable i ABS amb mode Off-Road.

Una Scrambler de cap a peus
La seva posició de conducció exhibeix un seient a 835 mm, manillar ample i estriberes dissenyades per a conducció de peu. No obstant això, no deixen de resultar òptimes per circular per ciutat i carretera.
El repartiment de pesos i la geometria afavoreixen la seva agilitat. Pel que fa a l'equip de frens, és de primer nivell. Així ho demostra un disc frontal de 320 mm, per exemple.

Com a bona scrambler, compta amb detalls com el guardafangs elevat, el cubrecàrter d'alumini i silenciador elevat. També crida l'atenció el dipòsit amb entalladures per als genolls.
La nova Triumph Scrambler 400 XC proposa una aventura assequible, sense renunciar a l'autenticitat. Convida a improvisar rutes i a reconnectar amb una forma essencial d'entendre la motocicleta com a llibertat sense condicions.

I amb la plena garantia d'una firma referent en tots els segments en què comercialitza les seves motos.
Més notícies: