
Carnet A2 acabat de treure i no saps quina moto comprar: Les 10 més venudes
Acabes de treure el carnet A2 i et sorgeixen dubtes. Les motos més venudes d'Espanya almenys et donaran pistes
No et direm quina moto t’has de comprar. Això només tu ho hauries de decidir.
Però val la pena mirar quines estan funcionant realment al mercat. Això, almenys, et dirà quines val la pena considerar, veritat?
Aquestes són les 10 motos més venudes al juliol de 2025 que es poden conduir amb el carnet A2, tant de sèrie com limitades.
1. Voge 900 DSX (9.192 €)
(5a al rànquing general)

Una de les grans sorpreses de l’any. Aquesta trail bicilíndrica d’origen xinès ha escalat fins al Top 5 de vendes gràcies a una recepta molt clara: molt per poc.
Ofereix més de 90 CV, però es pot limitar a 47 CV per a l’A2. Porta de sèrie pantalla TFT, maletes, defenses, control de creuer i una estètica molt aconseguida.
Pel preu i equipament és una compra intel·ligent. I el seu èxit ho demostra.
2. Honda ADV 350 (6.740 €)
(8a posició absoluta)

Si el teu és la ciutat però t’agrada aquesta estètica aventurera de les trail modernes, l’ADV 350 és una gran opció.
Aquest scooter crossover barreja la base del Forza 350 amb aquesta estètica off-road i afegeix suspensions més capaces.
És còmode, pràctic, amb molta capacitat sota el seient, fàcil de conduir ràpid i ben equipat. A més, és un Honda.
3. Honda X-ADV (13.380 €)
(12a al rànquing general)

L’X-ADV segueix sent un concepte únic entre una moto i un scooter trail.
Motor bicilíndric de 750 cc, canvi automàtic DCT i equipament de moto premium.
Cinc modes de conducció, pantalla TFT amb connectivitat i cúpula ajustable, en una moto diferent, amb gran èxit.
4. Kawasaki Z900 A2 (10.650 €)
(15a posició)

Una naked amb majúscules. La Z900 és una de les poques motos d’aquest segment que es pot limitar legalment per a l’A2. Atenció, sempre que compris la versió de 95 CV.
Una moto que basa gran part del seu èxit en diverses claus, com són la seva polivalència, una estètica moderna i agressiva, i un preu més que raonable per a una moto japonesa.
Compta amb control de tracció, pantalla TFT amb connectivitat i modes de conducció. És una moto amb bon nivell electrònic pel seu preu, a més, acabada de renovar.
5. Yamaha MT-07 (7.799 €)
(16a al rànquing general)

Yamaha va revolucionar el segment fa anys amb el llançament d’una bicilíndrica compacta, amb equipament just, bones prestacions, moltíssima versatilitat i una estètica encertada.
Sense dubte, la MT-07 té ara més competència, però continua estant entre les preferides de qui busca una naked divertida i amb caràcter, ja que ha sabut evolucionar amb lògica.
Un preu contingut, en una moto atractiva, d’estètica agressiva, amb l’equipament lògic per a les seves prestacions i preu, a la qual s’afegeix ara la interessant versió de canvi Y-AMT.
6. Yamaha XMAX 300 (6.499 €)
(17a posició)

L’scooter mitjà de Yamaha ha continuat la seva evolució. Cada dia millor equipat, reforçant la posició "premium" que vol ocupar, amb una estètica que, com sempre, sap barrejar l’elegància amb l’esportivitat.
Suma tres versions: estàndard, Tech Max i +, de més equipament i més elegància si cal. És un scooter hereu d’una llarga saga sempre marcada per les bones prestacions i el comportament esportiu.
Clau de proximitat, control de tracció, pantalla ajustable i un original quadre LCD que permet connexió amb el mòbil en la versió estàndard.
L’equipament es millora en el Tech Max amb el quadre TFT amb navegació i acabats especials amb el seient en símil cuir.
7. Honda Forza 350 (6.500 €)
(18a en vendes)

Rival directe del seu germà ADV, té menys èxit precisament per una de les seves característiques potser més positives. Ofereix una línia elegant i més discreta, menys cridanera. És un GT.
Està molt ben equipat, amb accessoris com la seva instrumentació TFT de 5 polzades integrada amb connectivitat. Disposa d’il·luminació LED completa, control de tracció HSTC, clau intel·ligent i parabrises regulable elèctricament fins a 180 mm.
És un scooter de bon comportament en carretera, àgil a la ciutat i molt ben pensat en els seus detalls. Tot i que s’enfronta a rivals actuals de millor preu, continua oferint el primer nivell de qualitat.
8. Honda NX 500: 7.425 €
(20a posició general)

Una altra trail que fa anys que està en el punt de mira de qui es treu l’A2. La CB 500 X té fama de fàcil, noble, eficaç i polivalent.
Ha estat ja substituïda a la gamma per la nova NX 500, que hereta l’arquitectura de la CB 500 X. Continua sent una opció vàlida, ara millorada en equipament i amb l’afegit d’una nova estètica.
Incorpora pantalla TFT, connectivitat i dos discos davanters. També forquilla invertida Showa i monoamortidor amb sistema Pro-Link, en una moto que segur repetirà els èxits de la seva predecessora.
9. Zontes 703 F (7.992 €)
(22a del rànquing general)

El primer pas de Zontes en el món de la moto gran és una trail amb un motor propi de tres cilindres i 95 CV, en una moto estèticament cridanera.
Compta amb xassís d’alumini perimetral, frens JJuan amb pinces radials, suspensions Marzocchi regulables i llandes de radis. És una trail d’aquesta nova generació que està revolucionant el mercat.
Ben equipada, com és habitual a la marca, inclou quadre TFT, clau intel·ligent, quickshifter i control de tracció. A més, un munt de detalls en una moto que sembla de gamma alta, però amb preu accessible.
10. Yamaha 700 Ténéré (10.999 €)
(23a posició)

Una altra Yamaha tanca el rànquing de les A2 més venudes del mes i és, a més, la trail amb esperit més off-road del rànquing.
Incorpora suspensions de llarg recorregut, rodes de tacs, dipòsit gran i un bicilíndric CP2 revisat per a aquest ús. Tot plegat dins d’un xassís dur, de tub d’acer.
La Ténéré recull la llarga experiència de Yamaha per oferir una autèntica trail, millorada en cada renovació.
Incorpora ABS de tres modes i una carrosseria ben adaptada a l’ús off-road, amb aquest frontal de quatre fars que marca personalitat. Afegeix pantalla TFT en una moto que sap equilibrar equipament amb la robustesa necessària en l’ús fora de carretera.
Més notícies: