
La desitjada moto neoretro japonesa ha arribat, i no pel canal habitual
Una moto nova al nostre mercat sol irrompre amb un preu... i ja està. Aquesta 'japo', no
Fa pocs dies coneixíem l'aparició de la nova Suzuki GSX-8TT i per fi tenim la confirmació.
Ja està disponible als concessionaris oficials de la marca al nostre país.
Suzuki aposta així pel segment sport naked amb una línia que combina l'atemporalitat de l'estètica amb la tecnologia contemporània.
Tot això acompanyat de prestacions en consonància amb la firma que representa.
I això no és tot, perquè el preu establert, 11.760 euros, ve acompanyat per una oferta de llançament de les més atractives.

Per només 129 euros al mes.
D'aquesta manera, la podràs adquirir finançant-ne la compra des de només 129 euros al mes.
Però hauràs de prendre la decisió abans del 30 de setembre de 2025 per acollir-te a aquesta oferta, que només trobaràs als concessionaris oficials.
Acosta't al més proper per informar-te de tots els detalls d'una moto que és de les més especials de l'actual oferta retro.
Inspiració clàssica, cor jove.
Aquesta Suzuki beu de les fonts de les enyorades motos dels anys 70 i 80. Els seus múltiples detalls així ho delaten.
Per exemple, la cúpula per a l'òptica frontal, la quilla o els miralls alsextrems del manillar delaten les seves intencions retrospectives.
Tampoc passa desapercebut el nou i estilitzat seient doble que permet l'accés a tot tipus de pilots, independentment de la seva alçada.

No només estètica.
La nova Suzuki GSX-8TT destaca alhora per la part cicle i equipament emprats.
Per tothom ja és sabut el rendiment ofert pel bicilíndric en paral·lel de 776 cc, perfecte per als qui cerquen suavitat i prestacions.
Ja conegut i emprat a la saga GSX-8 i V-Strom, incorpora el sistema Suzuki Cross Balancer per optimitzar la resposta a qualsevol règim.
Completa el conjunt un sistema d'escapament 2 en 1 amb catalitzador adaptat per complir amb l'exigent norma Euro 5+.

Ajudes al pilot... en tots els sentits.
Com diem, per tecnologia la nova Suzuki GSX-8TT no es queda curta precisament, tot i el seu aspecte i intencions clàssiques o retro.
De fet, aporta el sistema Suzuki Intelligent Ride System (SIRS) per oferir un nutrit paquet d'ajudes electròniques al pilot.
Gràcies a l'accelerador electrònic ride by wire, ofereix diferents modes de conducció (SDMS), control de tracció (STCS) o blipper.
Remata el conjunt el sistema d'engegada mitjançant un únic toc al botó corresponent, així com l'assistència en sortides des de parat.
Hi ha més components destacables, com la forquilla invertida KYB, amortidor regulable, basculant d'alumini, pneumàtics Dunlop Sportmax Roadsport 2 i llantes exclusives.

Finança i comença a rodar.
Aquí tens un exemple de finançament que posarà aquesta nova neoretro al teu servei amb les següents facilitats.
Preu al comptat: 11.760,00 €. Preu finançant: 11.760,00 €, amb entrada de 3.201,78 € en un termini de 36 mesos.
Amb 1 quota de 122,96 € i 34 quotes de 129,00 €, així com una final de 5.409,60 € (Tipus Deutor: 6,49%, TAE: 8,62%).
La TAE i la primera quota variaran en funció del dia de la signatura del contracte i de la data de pagament de les quotes.

Comissió d'obertura: 3,90% 333,77 € Comptat. Interessos: 1.360,34 €, sent l'import total del crèdit de 8.558,22 €.
Cost total del crèdit: 1.694,11 €. Import total degut: 10.252,33 €. Preu Total a Terminis: 13.454,11 €.
Sistema d'amortització francès. Finançament ofert subjecte a estudi i aprovació per part de Santander Consumer Finance, S.A.
Més notícies: